Adwords Specialist kan hjælpe dig

Adwords Specialist kan hjælpe dig

5. maj 2020 Slået fra Af ChristnaW

Hej alle sammen! I dag skal det handle om en Adwords Specialist, som kan hjælpe dig med at bygge en hjemmeside til din virksomhed. Det er lige meget, hvad du sælger eller fortæller på din hjemmeside. Det er også lige meget, om du har en lille eller stor virksomhed. Læs med.

Adwords Specialist kan hjælpe dig med at bygge en god hjemmeside

Når du får en Adwords specialist til at hjælpe dig med at bygge din hjemmeside, så er det vigtigt, at du fokuserer på de rigtige ting på din hjemmeside. Dette vil specialisten selvfølgelig også hjælpe dig med, fordi de har den nødvendige viden på området. Når du skal have integreret AdWords i din markedsføring, så er det vigtigt, at du har styr på, at din hjemmeside bliver mobilvenlig. Som virksomheden også fortæller, så nytter det ikke noget at du får en masse potentielle kunder til at klikke på din annonce fra deres mobiltelefoner, hvis siden de lander på ikke er optimeret til mobilvisning. Der er nemlig sket 50% i stigningen af mobilvisninger fremfor computer. Dette kommer dig nok af, at vi alle efterhånde har en smartphone, og derfor bare kan browse fra vores mobil istedet for at tænde computer.

Hvad får du med, når du bruger en specialist til opgaven?

Når du hyrer en Adwords Specialist får du selvfølgelig en masse ting som fordel. Der er en lang liste af ting inde på deres hjemmeside, som jeg har linket til længere oppe i denne blogpost. Der kan du læse meget mere om deres service er erfaring. Men listen lyder blandt andet på opsætning af din Google AdWords konto, søgeordsanalyse, kampagner, annoncer, opsætning af Google Analytics & Tag Manager, udarbejdelse af klik-budget, rådgivning omkring markedsføring på Google, opsætning af Remarketing + budget, konverteringssporing, samt opsætning af Google Displayannonce + budget. Ved at integrere Google AdWords på din hjemmeside, kan du få målrettet dine annoncer specifikt til at blive vist til kunder i bestemte geografiske områder. Det kan være, at der er en bestemt by, som din virksomhed vil fokusere på. Dette er muligt. Det kan din specialist nemlig hjælpe dig med at sætte op. Det er virkelig ideelt for virksomheder, som har begrænset målgruppe grundet deres branche og fysiske placering, at eksperimentere med Adwords i Google. Det kan give jer mange flere visninger og i sidste ende mange flere kunder i biksen.

Jeg håber, at du har kunne bruge denne blogpost. Du kan også læse mere her.